2019年5月4日土曜日

英語の意味

私が日本人としても日本語と英語の分が増えています。
増えている文はこちら

About the name under ○ ○
It may be called by the name below, but many people did not call it.

Therefore, when you ask only for the name, you will have to say something like "What is your name below?" And "What is your name and not your last name?" Thank you very much.

I'm calling everything in the last name. (name)

Also on the page of Yahoo!
https://detail.chiebukuro.yahoo.co.jp/qa/question_detail/q13125316148
Is there a lot of names and classes in the class?

I was able to see Hori Sayuri in BS1. など

どうやったら英語になるでしょうか?。
 日本語:自分の名前は光山祐弥です。英語:My name is Yuuya Koyuyama.



0 件のコメント:

コメントを投稿

情報

パソコン復帰 in 関東で震度4 津波なし

今日 9 時ごろ、パソコンの活動が再開しました。HD-NRLD-Aが初めて使えるようになりました。 タブレットの活動は終わりでしたが、9時49分ごろ、日曜討論のスタジオが揺れを感じたほか、私の自宅も揺れました。 茨城・栃木・群馬県・埼玉・千葉で震度4 津波無し タ...