2019年5月4日土曜日

プロ野球と甲子園球場

Today, I watched BS1's professional baseball. There were professional baseball players and coaches at Koshien Stadium. One naute runner has been confirmed. There are three outs set back at the Nankai. Hanshin was strong.There was also a J league.

阪神甲子園球場

1 件のコメント:

情報

パソコン復帰 in 関東で震度4 津波なし

今日 9 時ごろ、パソコンの活動が再開しました。HD-NRLD-Aが初めて使えるようになりました。 タブレットの活動は終わりでしたが、9時49分ごろ、日曜討論のスタジオが揺れを感じたほか、私の自宅も揺れました。 茨城・栃木・群馬県・埼玉・千葉で震度4 津波無し タ...